torsdag 3 september 2015

"DET SOM INTE DÖDAR OSS"


Nu är jag fast igen!

Idag orkade jag gå ut igen och tur var väl det ty nu började det tryta i mitt livsmedelsförråd!
Gårdagen befann jag mestadels i soffläge med en obehaglig tyngdkänsla i magen och det visades sig idag resultatet från tisdagen!
Äntligen kom kontrasten ut, den naturliga vägen och dunsade ner i porslinsfåtöljen och nyfiken som jag är blev jag ju tvungen att kolla vad som hände under mig!
Döm om min förvåning, där låg det ett cementblock!
Och jag hade överlevt gårdagen med detta i min mage!

Jag kunde inte motstå boken, där den låg i prydliga travar på ICA MAXI!

Min kompis Mia köpte den häromdagen och jag ställde mig på kö på den,
men så tänkte jag att det är ju en sån där tegelsten med 500 sidor,
så då lär jag ju få vänta länge på min tur!

Hittills har jag läst fyra kapitel och känner att det här blir en bladvändare i min smak!
Nä här kan jag ju inte sitta och skriva nå längre, måste fortsätta att läsa!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar