onsdag 9 september 2015

EN REGNBÅGSFÄRGAD RYSARE!



Och för att inte gå händelserna i förväg alltför mycket, så vill jag bara kittla lite med de här väl valda bilderna ur QX tidning för den här månaden!

Efter ett bra besök på Reumatologen på Huddinge sjukhus idag, där jag fick klapp på axeln för att jag kunde visa upp bra resultat på de flesta av de undersökningar och provtagningar som tagits på mig under det senaste kvartalet!
Några resultat var förstås väntat försämrade, men ändå inte alarmerande, så jag sitter säker ännu ett tag!
En förebyggande behandling är däremot planerad för att jag inte ska förlora mina fingrar den närmaste framtiden, Ilumidindropp tre dagar /var 4:e-6:e vecka!
Vad som helst, för att det ska funka, men bara det inte rubbar min bästa kärlvidgande medicin och energipåfyllning!

Ja, då fortsatte jag med pendeln in till huvudstaden och tog en promenad till Kultushuset, turistinformationen, där jag av erfarenhet vet att man kan få tag på QX magasin!
För någonstans på Facebook hade jag snappat upp att det senaste numret skulle innehålla en artikel och bilder om "MODUS"!
"Serien som bygger på Anne Holts böcker, får vi följa Melinda Kinnamans Inger Johanne Vik som är professor inom kriminalpsykologi och jobbar med att ta fram gärningsmannaprofiler. En dag blir hennes autistiska dotter vittne till ett mord och hon dras personligen in i fallet."
Med drömrollbesättningen:
Melinda Kinnaman, Henrik Norlèn, Alexandra Rapaport, Suzanne Reutr, Simon J Berger, Julia Dufvenius och Krister Henriksson och dessutom provfilmades Peter Jöback och han passade som handen i handsken och det kändes på en gång rätt för en av karaktärerna!

Spänningen är olidlig och som sagt, äntligen är det höst!

Kollar almenacken genast!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar