onsdag 30 september 2015

SEPTEMBERS SISTA DAG!


De här två senaste dagarna, tisdag och onsdag har jag varit ute i det underbara vädret och bara vandrat omkring.
Måndagen vilade jag efter Norgetrippen och konsertupplevelsen på Spektrum.


Endast en biltur med min kompis till Häringe slott,

som inte tog särskilt mycket på krafterna, bara utökade min kulturella dos!

Jag inser mer och mer att det här är där jag behöver vara nu, i det lilla, mellan mina utflykter som ger mig energi och känslan av närhet, ömhet och kärlek, om ändock bara på det platoniska planet!



Att lugnet här, är en alldeles perfekt kontrast till det positiva stresspåslaget som infinner när det är dags för att boka diverse evenemang, som oftast innefattar resa och boende!
Ty det "kostar" på, men det får gå!

Man lever bara en gång och jag vill inte avsluta som en bitter gammal kärring som ångrar att jag inte passade på när jag kunde och orkade!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar