söndag 6 september 2015

KALVÖ MARKNAD!


Ännu en marknad fick mitt celebra besök idag!
Syster och svågers sommarparadis Kalvö koloniby hade sin årliga marknad, där det var försäljning av den gemensamma odlingarna nere på ängen, samt var det lite loppis och utbud av lite kinky stuff!
Nä, jag bara skojar, men nog vidgades mina ögon något, när jag råkade passera en av kolonistugorna, ty där stod det på en fint textad skylt "Sex för 100:-"!
Det var ju ett trevligt erbjudande så här mitt på dagen och nog var det länge sedan, minns knappt när!

Men med närmare efterforskning, så grusades mina förväntningar, ty det verkliga utbudet var servettförpackningar av det finare slaget och små bedårande brickor!
Men jag blev glad ändå och återvände till gaysen på nästa runda efter en kaffe med dopp och valde ut fem servettförpackningar och en bricka, för jag är ju en välartad flicka!

Därefter blev jag med sylt, som syster yster hade kokat av Aroniabär som växer frodigt på häckarna där!

Sist men inte minst, fyndade jag en vacker vas för endast 20 kronor
och den har redan hitta sin plats i mitt fina palats!
Och allt fick jag ner i min cykelkorg!
En bra dag och jag hann undan regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar