tisdag 1 september 2015

ETT SAMMANTRÄFFANDE


Nu igen, jag och sammanträffanden!

Det händer väldigt ofta, nästan kusligt!

Som nyss!
På Facebook dök den här bilden upp idag, "Se dina minnen", och jag delade ett minne från 1 september 2008, när jag tog den här bilden på Dalhalla när Peter spelade där med Eva Dahlgren!
Sedan dess har den bilden alltid varit min favoritbild och stått bredvid min säng!
Ja jag vet, jag är knäpp och kommer att förbli knäpp ända tills döden kommer och hämtar mig!
Jag var ju till och med gift på den tiden, men X-et hade inget emot att han var brädad av Peter!
Ej heller mina barn misstyckte, de tyckte bara att det var kul för min skull!

Nog om det!
Vid den tiden fick jag den här tändaren av Erik!
Och nu till sammanträffandet!
Tändaren lyste med sin sista låga ikväll när jag skulle tända värmeljuset vid sängen, sju år senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar