fredag 11 september 2015

SÄSONGENS SISTA MJUKGLASS, ELLER?


Jomen så blir det nog, hinner nog ingen mer, för idag kom en kallelse till reumatologiska dagvården för min första Ilomedinbehandling, så det är bråda dagar nu!
Droppbehandling som ges under 6 timmar per dag, tre dagar i sträck var sjätte vecka.

Av erfarenhet, så blir det tufft och extra tufft nu, eftersom jag måste resa mellan Nynäshamn och Huddinge sjukhus varje dag och infinna mig på avdelningen kl 08:15 varje morgon, sätta nål/dropp och ligga till sängs med värsta huvudvärken i 6 timmar och i bästa fall ta mig upp till toa några gånger för att tömma ut eländet! Käka är det inte att tänka på ens, kräkas möjligtvis!
Jag delar gärna med mig!
Nu blir första utmaningen den 21-23 september, så jag hinner precis hem och packa till I ❤ MUSICALS i Spektrum, Oslo!

Hoppas att huvudvärken har flytt sin kos innan dess!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar