måndag 15 februari 2016

MJUKT, LURVIGT OCH SKRÄPIGT!



Tillökning i Mitt Mysiga Krypin!

Egentligen skulle jag ha fått en nalle tillsammans med rosen igår,
men av någon anledning så hade de missat att skicka den.
Så idag gick jag till "Blomstersnäckan" och sa till och då fick jag välja två andra istället,
för den jag skulle ha var slut!
Och "Precis som vanligt", jag gillar olika!

Och i vanlig ordning går jag omkring och tittar efter vårtecken, som tyvärr ofta är skräp, skräp och ännu mer skräp!

Under en sträcka på tre minuter, räknade jag till 21 st hopknycklade cigarettpaket av skilda märken!
Kalla mig gärna Ove, men jag blir så förbannad!

Som tur är, höjer jag blicken när ilskan blir för påtaglig och där, precis i ögonhöjd skådar jag dessa små, kan tyckas obetydliga, videkissar!

Och ilskan rann av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar