tisdag 9 februari 2016

PANNKAKANS OCH SEMLANS DAG!



Men som den tvärsemotkärring jag är, så blev de endast en dammsugare till kaffet, passande nog, för idag tog jag fram den, dammsugaren alltså!
Jag måste ju bjuda upp min kavaljer någon gång i månaden, inte bara vara ute på vift!

Under tiden jag dansar runt med hen, så snurrar mina tankar om hur jag ska tackla det senaste illdådet här i granskapet, faktiskt bara 2 minuter härifrån, där mina återvinningscontainer står!

Man rånades av gäng
En man blev, enligt en polisanmälan, rånad av ett gäng på Rumbagränd i Nynäshamn
Enligt en polisanmälan utsattes en man för ett rån på Rumbagränd i Nynäshamn, vid 22-tiden i fredags kväll.
Mannen ska ha blivit påhoppad bakifrån av ett gäng unga män som sparkade honom i ryggen så att han föll i marken.
När han låg på marken fick han ett slag i huvudet av något tillhygge, berättar förundersökningsledare Tomas Jakobsson på Nynäshamnspolisen.
Gänget stal mannens jacka, mobiltelefon och plånbok.
Enligt signalementet är rånarna i 25-30-årsåldern.

Safe by Gaia Överfallslarm 120 dB Rosa

Armband med överfallslarm
149:90

Bodyguard överfallsspray


En självförsvarskurs, samt en liten vovve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar