söndag 14 februari 2016

VALENTINE'S DAY


Ett litet livstecken från mig!
Och ja, mitt hjärta klappar fortfarande och i synnerhet för min älskade jänta Sofia!

Blomsterbud från "Blomstersnäckan"!
En blodröd och ståtlig ros anlände idag vid lunch från Sofia!

Då fick jag tillbaka energin, som jag tappade igår efter nästan tre timmars promenerande i min vackra lilla stad med omnejd!
Det blir ju ofta så, att jag börjar gå och kan liksom inte sluta!

Igår hamnade jag ute på Lövhagens kaffe och där tjuvstartade jag Alla Hjärtans dag med en hjärtformad våffla, grädde och jordgubbssylt!

Trevligt sällskap fick jag också av ett par som erbjöd sittplats vid deras bord!
Ja, sedan skulle jag ju hem igen och det är låååångt dit ut!

Men som sagt, idag trodde jag inte att kroppen skulle orka ens den där obligatoriska halvtimmen, men det blev en och enhalvtimma!
Tack vare blomman från Sofia!
Och nu avslutar jag den här Valentine`s day med ett glas låtsas champagne i sällskap med min kära häxan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar