söndag 19 mars 2017

RINGVÄGEN / STRANDVÄGEN


Idag, på förmiddagen ringde lillasyster, "jag läste din blogg, vill du att jag kommer och hämtar dig så åker vi ut till Ringvägen?".
Ja hon skulle ta en långpromenad egentligen, men erbjöd sig att plocka upp mig och stanna på någon parkeringsplats där ute istället, ja så att jag kunde ha tillgång till bilen medans hon knatade vidare runt Ringvägen!
Väl framme där ute, så träffade vi gemensamma bekanta som stod ute i vattnet och fiskade efter havsöring, öringarna lyste med sin frånvaro däremot, men solen lyste desto mer!

Vinden dämpar dessvärre värmen från solen, så vi åkte vidare till Lövhagens kaffe och tog en kaffe med våffla!
Sedan åkte vi och tvättade bilen på macken och sedan hem och tokstädade den invändigt!
Så i morgon när systeryster ska på jobbet, så hoppas jag att hon tar av sig skorna när hon beträder sig glänsande Skoda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar