onsdag 1 mars 2017

FÖRSTA MARS!


Kan man börja våren på ett bättre sätt, ja frågar man mig, så är svaret definitivt nej!
Den här biljetten köpte jag i höst, närmare bestämt 6 september och angav leveranssätt brev!
Tyvärr så var det ett av alla tusentals brev som har kommit bort, tack för den Postnord!
Så bara för en månad sedan, då var tålamodet slut, då ringde jag till Ticketmaster och efterlyste den!
Så nu är den som e-biljett i min mobil!
Det ska bli spännande och se, när jag kommer dit ikväll, om det sitter någon på min plats, för isåfall har biljetten hamnat i fel händer på vägen till mig!
Nåväl, det löser sig säkert till det bästa!

Nu ska jag börja så sakteliga att förbereda mig inför kvällen och min färd upp till Huvudstaden och sedan vidare mot Djurgården och Cirkus!
Det gäller att jag är ute i god tid, med tanke på min onda höft och alla pauser jag kommer att behöva ta på vägen, hujedamej vad jag gruvar!
Jo det var så sant, jag ska ju därifrån också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar