onsdag 27 december 2017

OMBYTE FÖRNÖJER!


Idag bytte jag roll ännu en gång, det gäller att vara flexibel när man är här uppe i Umeå!
Mamma, assistent, jultomte och idag hundvakt, eller var det kanske hunden som vaktade mig?

Sofia ville fara på stan och byta en julklapp och ta en fika med en kompis, utan morsan!
Så det var bara assistenten som fick följa med!
Och assistenten är hundägare och Sofia som är världens hyggligaste och älskar hundar, brukar låta assistenternas hundar få följa med till jobbet!
Så nu slapp den här jycken att åka ner till stan och bli uppbunden utanför någon galleria i kölden!
Det är ju inte direkt min favorithund Pitbull terrier, men skenet kan ju bedra och man ska inte döma hunden efter håren!
Jag känner att jag fortfarande har hundtagen i mig, han lyssnar och gör som jag säger, "ligg, nej, ner, kom!"
Man ska ju vara snäll även mot människans bästa vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar