tisdag 26 december 2017

GE ALDRIG UPP!


Tjurig som en Gnu, jo det ska stå så!
Alltså, Sofia fick den här i julklapp av min kompis Mia, jag hade ingen aning vad som låg i paketet, visset bara att det var ett enkelt pyssel, som skulle ta kanske ca 10 minuter, enligt Mia! Jag skakade på paketet, det var lätt och skramlade, typ som om det var lite LEGO!
Så jag tänkte att det blir nog bra, hon kanske kan fixa det med den ena handen, som inte är helt förlamad, vi får väl hjälpas åt!
Så igår tog vi oss ann projektet, som visades sig vara en test på både tålamod, uthållighet och framför allt tjurighet!
Sofia överlät det till mig och assistenten, som också heter Sofia förresten!
Min Sofia, hon fortsatte med sitt färgläggande, medans vi snurrade och vände på bitarna, som var 44 st till antalet, inte en enda ledtråd fanns med heller, bara att det skulle bli ett äpple!

Men idag började det lossna, då jäklar gav vi oss inte!
Resultatet ovan, den sista halvan all by myself!
Crystal Puzzle Apple.

Tjurig som Gun!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar