onsdag 6 december 2017

SNART ÄR DET DAGS


Eftersom jag ändå hade ett ärende till apoteket, så passade jag på att inhandla några artiklar inför nästa projekt!
Nu har jag bestämt mig, slut på obeslutsamhet och velande, ska det göras, så måste det ske nu!
För hur länge ska jag, för varje gång jag drar ut näst nedersta kökslådan, för att ta en bit plastfolie, tänka på det, ännu en till tatuering vore väl himla kul! Men vad? Det är ett stort och viktigt beslut!
Den ska ju sitta där till livets slut!
Min hud är ju inte i bästa skick, allt på grund av Sklerodermin, men med stöd från flera i Facebook gruppen med likasinnade, så tänker jag trots allt göra det!
Herregud, jag lever idag, förhoppningsvis även veckan ut!
Nämen skämt åt sido, det klyschiga uttrycket, Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar