tisdag 27 februari 2018

VÅR I SIKTE!


Snökanonen från Sibirien skymmer sikten för ett tag, det blev ett riktigt bakslag, så att säga!
Vilken tur att jag, efter min sittning hos frissan, tog en sväng in till Willys och provianterade det mest nödvändigaste igår!
Så nu förstår jag hur det kan vara att bo på fjället!
Nämen skämt åsido, jag tycker faktiskt att det har varit en riktigt mysig dag, helt legitimt att chilla i Mitt Mysiga Krypin!
Dessutom passa på att boka en konsert på Cirkus i höst!

För i dag släpptes biljetterna till "Med Hjärtat Som Insats" med Peter Jöback!
Alltså, visst ska man vara ärlig?
Nu ska jag vara ärlig, jag hade redan bokat ett antal via Presale!
Så nu är hösten räddad!
En liten spoiler, säger mig att det blir en förlängning dessutom, tjjjhhoooooo!

Men först ska snöbekämparna övermanna vädrets makter, våren spira, sommaren återvända och övergå till en glödande höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar