måndag 28 september 2009

BURRRRRRRRRRRRRRRRRR

Fy sjutton va svalt det var i morse, eller så är man väl ovan och bortskämd, för september månad har ju varit helt makalöst vacker hittills, men så har det då vänt och motorvärmarsladden åkte i ikväll när jag kom hem från jobbet och kupévärmaren är också på plats. Dessutom for jag och köpte nya höst/vinterhandskar samt strumpbyxor din 40, så nu är jag lite förberedd. Det är verkligen en himla tur att jag vet var jag ska finna värme inombords. Blir det riktigt jäkligt, så sätter jag mej på hallgolvet som är uppvärmt med en filt över mej och har mp3-spelaren i öronen, ja, jag stoppar naturligtvis inte in hela mp3:n i öronen, utan bara lurarna så klart. Under extrema förhållanden så har jag kanske ett glas rött vin också där inom räckhåll.

1 kommentar:

  1. Lyllo dig som har golvärme! Själv bor jag i en frisk och luftig lägenhet :) brrr

    SvaraRadera