måndag 7 september 2009

Guldkort


Idag for jag till IKSU och skaffade mej information om olika klasser bla yoga som jag länge varit nyfiken på och sagt och gjort efter ca 20 minuters info av en trevlig tjej så nappade jag på ett guldkort, så nu kan jag när som helst utnyttja dessa otroliga resurser som dom har här på IKSU. Yoga är det jag först och främst kommer att prova på och troligast även pilates, åtminstone för att se vad det är för något. Med guldkortet så har jag tillgång till allt som finns från bad, bubbelpol, styrketräning, personlig tränare, m m m m å så yogaklasser, ja det som inte finns där, vet i gudarna vad det skulle vara. Nu gäller det bara att ta sig i kragen och boka en tid och jag har sex tider/ vecka för yoga att välja på, så det vore väl konstigt om inte någon skulle passa. :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar