torsdag 24 september 2009

Yogaklass!




Imorgon ska jag utmana mej själv igen på ytterligare en yogaklass, det går av stapeln 16.00-17.00, om jag lever då vill säga. I tisdags var jag ju på bodybalance och efter det har jag tyvärr ont i min högra arm, den där knäppa armen som det sitter den ännu knäppare handen på, som har det ännu knäppare pekfingret på, som för snart två år sedan blev halvtoch sedan dess alltid är kallt stelt och jäkligt otrevligt. Om det hade varit vänster arm, så hade jag åkt till akuten. Skit, skit, skit att det inte blir bra med det där någon gång. Gud va jag klagar nu, men jag blir så less på att aldrig få må riktigt bra. Huvudet följer tyvärr inte med kroppen, jag är ju fortfarande bara 27 sådär och kroppen uppför sig som 80 emellanåt.


Idag när jag kom hem från jobbet runt lunch så tryckte jag igång DVD:n igen och lät mej svepas med av New Yorks gatupuls och East Village graffiti och den där otroligt vackra, ödmjuka, generösa och jäkligt modiga mannen igen som sjunger som en gud, drog väl in lite snor också förstås tillsamman med maten. Det lät väl trevligt *LER*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar