söndag 6 september 2009

Söndakväll!


Helgen är till ända, å vilken helg sen, senare delen av den har jag bara legat som en support på kökssoffan på värmedynan. OK! PC:n har varit med mej också naturligtvis som en förlängd länk till världen där utanför, till dej! :-)). Vilken tur att husbonden kom hem igår föresten, för tidigt i morse så tempade jag mej och till min förvåning, men ändå inte, så hade jag 38,5. Tyckte att det kändes så konstigt där jag låg, liksom ont i ryggen och stel i händerna och ont i finger lederna. Skönt att han äntligen har fattat galoppen och lärt sig hur Sofia ska skötas, det underlättar och avlastar mej betydligt, så i dag har han fått vara assistent nästan på heltid, medan jag legat på soffan tillsammans med dej som sagt. Det blir en tidig kväll, för jag har ju tänkt orka fara till jobbet i morgon, som tur är det inte förän efter lunch. Den här bilden som jag lagt in ikväll är från väntrummet på jobbet. En röntgenapparat från tidernas begynnelse, där kan man snacka om strålande tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar