fredag 11 september 2009

Träningsvärk!


OK då! det börjar kännas lite nu, men inte mer än att jag upptäcker muskler som inte fått vara med på väldigt länge. Nu får jag verkligen hoppas att jag inte ger upp så lätt. Tydligen så har jag muskler på magen som har gått i ide för x antal år sedan, likadant är det med några sådana längsgående trådar i bröstmuskeln, axlar och skulder, dom har tydligen också somnat in för ett tag sedan. Ganska komiskt faktiskt! men jag har alltid trott att jag är hyfsat stark och vältränad, pytsan! Seg möjligtvis. Efter alla år av lyftande så har jag naturligtvis stärkt en del muskler och fått bra teknik, men ändå inte upprätthållit smidighet och styrka i kroppen till belåtenhet, det märks och känns just nu.

Så till maken! Ja han for till Bulgarien igen i gårkväll. Efter fem dagar så var det dax igen. Han kom hem på lördakväll, tvättade söndag, vek sin tvätt och la den i resväskan på måndag samt bokade nästa resa och! ja som sagt, reste igår. Så här sitter jag nu ensam med träningsvärk och en förkyld Sofia.

Men egentligen så är det inte synd om mej, för jag har så mycket härligt att vara glad över. Jag är frisk, jag har upptäckt en massa härliga muskler på kroppen, jag har ett nyinköpt magasin Tove, DVD-spelaren är installerad av min egna IT-Per (han är guld värd), så nu kan jag spela in på DVD:n och se filmer.

Å till på köpet så har Ginza släppt bilden på PETERS kommande CD "EAST SIDE STORIES" *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar