onsdag 23 september 2009

Måste ta mej samman........


De sista dagarna har jag varit okoncentrerad, eller rättare sagt haft så många starka känslor snurrande omkring i kroppen. Mardrömmar om att allt inte skulle falla på plats. Födelsedagar, singelsläpp, ska jag boka IKSU? orkar jag ta en klass i bodybalance och sist men inte minst!

Dokumentären på tisdagkväll med Peter. Plötsligt så hände allt i en enda fart och jag landade med huvudet upp och fötterna ner. Så här sitter jag nu och känner mej lite omtumlad men lycklig, träningsvärken har inte ännu infunnit sig, var ju å tränade i går mellan 16.00-17.00. Bodybalance var en överraskning det också. Otroligt vad lite man vet om in egen kapacitet, att jag tidigare var skapligt smidig minns jag ju, men att det fortfarande var så efter 40 år hade jag ingen aning om, men! däremot balansen var det kass med tycker jag, men det är tydligen något som man kan träna upp, så håll ut! ge inte upp! Nu ska jag även testa "core". Fiffigt med "Guldkortet", nu är det bara att testa sig fram.

Peter´s singel som släpptes den 21:a är hur underbar som helst, så nu är jag en lycklig ägare av den genom itunse :-).

Igår kl. 21.45 så var det då dax att bänka sig framför TV:n och trycka på rec-knappen på DVD:n. Nu måste jag använda kraftuttryck! fy fan! så bra den var, dokumentären med Peter menar jag ju naturligtvis, jag har faktiskt inte hämtat mej ännu, känner mej konstigt frånvarande, som att stör mej inte, för då försvinner drömmen om balen på slottet, hur går jag vidare, jag vill ju ha mer, mer, mer nu! för han var alldeles, alldeles underbar.
För de som råkade missa igår, finns det ytterligare möjlighet på stv-play fram till 22 okt.
Årets Dokumentär:och dom nominerade är! HAPPY HANDSOME AND UNKNOWN m m m och vinnare är! HAPPY HANDSOME AND UNKNOWN. *LER*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar