lördag 26 september 2009

Ledig helg!


I går så var jag ju på min andra yogaklass och det gick alldeles utmärkt, hade ju lite ågren inför det eftersom den där jäkla högerarmen krånglade, men det funkade tol. Tidigt i morse klev jag upp och fixade till Sofia, för hon skulle fara till Skellefteå på, nu kommer det ett långt ord! rullstolsinnebandy-tränings-och-upptaktshelg. Eftersom jag har varit på såååååå många sådana, så överlämnade jag det till en assistent med varm hand, så kl. 08.15 for dom iväg härifrån och kommer tillbaks i morgonkväll.


Så nu sitter jag här och känner mej oförskämt lat och avslappnad, hör inga ljud från permobilen, utan kan ägna mej åt precis vad jag vill hela tiden, slötitta på TV:n, kolla in någon HÄRLIG VIDEO några gånger och bara vara gunsan.

Passade på att ta en promenad idag och då plockade jag in sommarens sista ängsblommar, dom är tillägnade alla som jag älskar.
♥♪♥♫♪..¯..•.¸¸ ♪♥♪♥♫♪..¯..•.¸¸ ♪"DET ÄR SOMMARENS SISTA SÅNG SOM TONAR UT EN SISTA GÅNG"♥♪♥♫♪..¯..•.¸¸ ♪♥♪♥♫♪..¯..•.¸¸ ♪

1 kommentar: