torsdag 3 september 2009

Stockholmsweekend! :-)


Ledig fredag! flygbiljetterna ligger framme och min lilla lagoma kabinväska är packad med det mest nödvändiga, men i synnerhet bra skor, för nu bär det iväg till Stockholm och en härlig weekend med ett helt gäng PAJ-fans och vi ska bo på samma hotell centralt och vädret ska bli kanon har vädergudarna spått. Mina vänner kommer från när och fjärran, öst och väst, norr och söder och vi är lika galna allihop och i spridda åldrar. God mat och dryck, skratt och gråt och som grädde på moset så ska vi på en liten intim konsert i en våning på södermalm, bara jag och mina vänner! *LER*

Ja precis så skulle det kunna få vara, eller åtminstone så kan man drömma. Så om jag ligger och ler när jag sover, så kan det mycker väl vara just där jag är just då.
Så alla som känner sig manade att följa med! BLUNDA I SOLENS SKEN och dröm med mej :-)

1 kommentar:

  1. Du, om det blir en konert så RING MIG! jag lovar att jag kommer springandes på mina ömma ben och fötter. kommer som ett skott!! :-)
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera