lördag 22 december 2012

NORDISKA KOMPANIET


När jag vill något riktigt, riktigt mycket, så besegrar jag alla demoner och olycksbådande sjuksdomssymtom.
Så där på matta och något skakiga ben tog jag mig till NK och ljusgården i god tid innan signeringen med Peter var dags. När jag kom hade Per Morberg just signerat sina böcker och Camilla Henemark var i full färd med detsamma.

Så var det då dags att börja köa för min del.
Och lika fin och generös som alltid, stod han där och signerade sin bok och julskivan.

Och kan man tänka, jag hade med mig hans första CD från 1993 som jag lyckades buda in på tradera tidigare i höstas. Så nu är den också signerad! Tjjhhoooo!
En Julkram fick jag också innan jag begav mig hemöver igen!

Nu är det snart dags för mig att göra kväll och hoppas att jag mår bättre i morgon. Det är packat och klart inför min resa upp till Umeå och Sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar