söndag 30 december 2012

SOFIA OCH ELECTRA


Det här är tjejerna som jag ska fira in det nya året tillsammans med,
Sofia och Electra!

Den ena av dem sitter just nu i sängen nyduschad och nöjd med sin laptop och iPhone, jo just det, under överkastet, jag var precis in och kollade. Så det lyser där underifrån "precis som vanligt"!
I skrivandets stund, har jag egentligen ingen aning om hur nyårsaftonen kommer att te sig, den som lever får se, det enda jag bestämt vet är att vi tre tjejer kommer att umgås och dela en flaska skumpa vid 12-slaget!
Nä, jag bara skojar, inte hela, jag får säkert ett glas till frukost också.
Och hur f.n lät det där nu då?
Skit samma, det är mitt liv och jag bestämmer själv nu om jag ska ta ett glas champagne till frukost på mig födelsedag!
Jag får väl göra det innan jag drar upp rullgardinen inne hos Sofia och Electra igen, så de slipper se förfallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar