tisdag 17 september 2013

HÖSTFÖRKYLNING!



Nu har den oundvikliga höstförkylningen knackat på min dörr.
Den kom igår kväll, efter att jag hade vinkat av min vän som chillat med mig några timmar.
Natten till idag var inte precis angenäm, så det kändes tryggt när jag kollade in hur det stod till i mitt medicinförråd.
Jag ska försöka se det lite positivt och att tiden är lämplig för lite snuva.
För nu har hösten anlänt med regn och rusk.
Jag behöver få sitta inne och kura och fixa med att kopiera videoklipp från min DVD:s hårddisk till skivor.
Ett omfattande och tidsödande jobb, som jag dragit mig för alltför länge.
Nu hoppas jag också att jag hinner bli lagom återställd innan jag beger mig ut på "I LOVE MUSICALS" -turnèn, som går av stapeln om exakt tio dagar. En helt vanlig förkylning brukar ju klinga av inom den tiden, om min Gardian Angel vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar