torsdag 5 september 2013

KAPRIFOL!


Jag hade faktiskt aldrig sett en Kaorifol innan jag flyttade hit ner till Nynäshamn.
Så otroligt vacker, som mycket av den andra växtligheten här ner som man aldrig fick se uppe i Umeå.
Apropå Umeå!
Nu börjar jag äntligen kunna släppa ner axlarna för mitt X där upp.
För trots allt har vi levt i 40 år tillsammans och bryr oss om varandra och vill varandra allt väl. No hard feelings!
Efter snart tre och ett halvt år har han äntligen hittat en, enligt honom, jättefin lägenhet som till på köpet ligger endast ett stenkast från vår dotter och kan man tänka sig, på bottenplan.
Så nu kan far och dotter träffas hos varandra, bara sådär!
Nu känns det mycket bättre för gamla mamman, som bara drog och lämnade fältet som en svikare och oansvarlig förälder. Eller?!?

"Du kan väl komma upp och hjälpa mig att styla någon gång framöver, ha ha ha"
Det ska bli mig ett nöje!
För vi är ju fortfarande världens bästa vänner, fast på var sitt håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar