fredag 20 september 2013

NÄR VILJAN ÄR STARK....................



Ja då kan jag övervinna även den här djävulska förkylningen som drabbat det här gamla kärringskrället.
Jag har precis en vecka på mig!
Min fasa är att sitta på tåg, X antal timmar och hosa.
Undra om det finns rökkupè i tåget, för när jag har hosta, sån där hosta så man nästan spyr, då finns det inget bättre än att ta några rejäla bloss. Flimmerhåren får spunk och bara lägger sig ner och dör för en stund.
Därefter, checka in på ett glassigt hotellrum och bara vilja krypa ner under täcket och sova.
När jag egentligen borde vara full av förväntan inför kvällens begivenhet tillsammans med jäntan min. "I LOVE MUSICALS" Fjällräven Center i Örnsköldsvik!
Så nu är det bara att tänka positivt, trimma rullatorn, packa lilla rullresväskan och hålla tummarna.

Alltså, nu blev det lite tokigt. Igår dramaten, idag rullator.
Och jag som trots allt fortfarande har barnasinnet kvar och vill ut på äventyr trots alla mina skavanker, men alla syns inte på utsidan tack och lov.
Sexig röst har jag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar