söndag 15 september 2013

LÖRDAG MED ÖGONGODIS PÅ NK


Så vilken tur att jag höll mig upprätt och inte råkade ut för någon farsot eller olyckshändelse igår.
Ty, lördagen var vigd till trevligheter från tidig morgon till midnatt!
Nyhetsmorgon på TV4 och DVD-spelaren i beredskap.
Sedan snabba ryck ner till pendeln, för att ta mig till NK, där jag och en vän möttes upp inför Peter Jöbacks signering av hans senaste album I LOVE MUSICALS.
Alltid lika fin och ödmjuk, så gunsan fick valuta hittills av dagen.
En fika på cafè innan jag vände åter hemåt!
Beräknad hemkomst ca 16:00!
Tyvärr blev det 45 minuter försening på grund av obehörigt på spåret mellan Segersäng och Ösmo.
Hemma klockan 16:45! Snabb som en vessla,packa ryggsäcken med sängkläder och lilla nattsärken, kasta mig på cykeln och vidare till Kalvö koloniby för att spela bingo och dricka vin med syster yster.
Sussa klockan 0:05!
Syster yster snarkar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar