söndag 13 oktober 2013

CIRKELN ÄR SLUTEN!


Tänk vad tiden går fort när man har trevligt!
Den 28/9 vaknade jag av väckarklockan precis 03:30, för att göra mig i ordning för "min konsertturnè", eller jag kanske jag kalla det för mina AA-möten i I ❤️ MUSICALS.

Natten till idag, precis klockan 03:30 släckte jag lampan efter fyra alldeles underbara konserter, som innefattar, inte bara Peter och hans fantastiska gästartisters strålande röster och prestationer.......
Utan allt där omkring!
Mina sköna tågresor, möten med underbara, likasinnade människor, måltider tillsammans, skratt och tårar tillsammans, kramar och ännu mer kramar!
Därför och mycket mer, älskar jag Peter, för han har öppnat ett fönster åt mig och tagit bort öronpropparna!


Nu till konserten på Globen Arena!
Ett slutsålt Globen, 8000 förväntansfulla publikum fick verkligen valuta för pengarna!

Efter sex konserter, så avslutade Peter sin turnè med Grand final på hemmaplan.


Jag känner verkligen vördnad över att ha följt med från premiären, fram till finalen.

För varje konsert har jag fått med mig ännu mer och inser hur otroligt begåvat och storslaget denna föreställning är upplagd.
Vilka prestationer ända från crew, ljus, ljud, scen, kostym, sång och artisteri.
Stående ovationer för alla inblandade för denna mastodontiska ensemble!

Och efter tre och en halv timmas konsert, så sitter De där igen på rad vid sigenringsbordet, generöst leende och närvarande för var och en som tålmodigt stått i en kö som var längre än jag skådat gjort. Och jag har sett många långa signeringsköer ja genom åren! WOW!
Därav kom jag inte i säng förrän, hör och häpnad 03:30 den 13/10, nöjd, sliten men överlycklig och proppfull av god energi och värme ända inifrån och ut!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar