torsdag 17 oktober 2013

SEANS!


Sådärja! Nu har jag varit på min första seans och förmodligen den sista också!
Naturligtvis förstod jag att han inte skulle stå där i kulisserna och vänta på att få lämna något meddelande till gamla mor, varför skulle han det? Vi talas ju vid tätt som oftast ändå.
Och han är ju bredvid mig vart jag än går och håller en vakande hand över mig.

Biografsalongen här hemma i Nynäshamn var nästan full av förväntansfulla åhörare, som förmodligen hade minst en anhörig på den andra sidan.
Mediet Terry Evans riktade sin uppmärksamhet till några utvalda i salongen, som fick "besök" och förmedlade några väl valda fraser från någon bortgången!
Hmmmmm!
Väldigt spektakulärt och ibland kändes det riktigt gäspigt och utdraget!
Nä, jag tror ändå på mitt sätt!
Och som en klok och underbar "vän" sa en gång, Erik finns alltid bredvid dig, glöm aldrig det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar