tisdag 8 oktober 2013

SHOPPING



Tisdag och tomt lite här och där och en helvetes ångest över att jag inte varit ut på flera dagar.
Men hur ska det här gå till?
Jag vaknade runt halvfyra, som om jag skulle ut på tur igen med fakiren.
Fulkomligt omöjligt att sova, klarvaken, inte ens kissnödig utan bara pigg, kanske lite törstig.
Tvinga, tvinga, men hopplöst!
Så jag gick ut på balkongen och tog ett bloss på en Lambert & Butler. (Smoking can cause a slow and painful Death).
Provade igen att sova, efter att jag tvingat ut några droppar i porslinsfotöljen och tvättat händerna.
Men tji!!!
Så det blev DN i lampskenet och en mugg te!
Välkomnade Tilde de Paula och Peter Jihde klockan 05:50 och somnade sedan i soffan.
Vaknade förvirrad och undrade var jag var några timmar senare och då var det Malou von Sivers som tagit över i grannstudion på tv4.
Fan gunsan, det här går inte, skärpning!!!
Och det är där jag skärpte till mig!
ICA, 470:-
Kicks, 330:-
Apoteket, 167:-
Hemtex, 399:-
Summa, 1366:-

Onödigt med Hemtex, men nu har jag ett nytt överkast som heter Eva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar