torsdag 3 oktober 2013

SKOGSPROMENAD



Alltså nu har jag legat i soffan sedan i söndags, nästa i alla fall!
Och inte blev det bättre av det, jag har fortfarande ont i ryggen, troligast av mitt permohäng i fredags, när jag hade ståplats på Fjällräven Arenan i Ö-vik.
I morgonbitti bär det av igen, även den här gången med "fakrien", men vad gör man inte, konsert som hägrar och samtidigt försöka med budgetmodellen, SJ´s röda avgångar, 195:-!

Så idag utmanade jag med en timma dammsugning och sedan en timmas promenad i Nickstaskogen, där alla vildsvinen härjar.
det är ju så himla vackert nu med alla höstens färger i skogen, både på träden och marken som täckts av löven.

Lugnt, tyst och frisk hög luft!

Inte ens en gren som knäcktes under klövarna på ett vildsvin hördes, eller ett flås från någon motionär, eller flåset från någon kinky person.

Men spåren från de från två av ovanstående fans det gott av blandat med höstlöven.
Alltså, hur kan det ligga ett par stringtrosor precis där utmed stigen, hur tänkte hon där?
Eller???

Dags att krama kudden, tuppen gal om sju timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar