torsdag 12 december 2013

HEADACHE



Sovmorgon, jo pyttsan!
Hela natten har varit ett jäkla funderande hit och dit och allt har handlat om installation av mitt nya bredband och TiVo-boxen!
Bredbandet var väl klart förstås, men det snurrade fortfarande i huvudet.
Så när det äntligen var dags att avsluta våndan i sängen och kasta mig över verkligheten som låg som ett enda trassel på bordet, ja då insåg jag att det var en sån dag, huvudvärksdag som ett brev på posten!
Apropå brev på posten! Kanske jag ska skicka några sådana där *JULKORT*, riktiga *JULKORT*, som man slickar på ett frimärke, till!

Spänningshuvudvärk eller migrän, ont i alla fall!

Svåger Ove kom som lovat till undsättning, men vi lyckades inte, trots att vi slog båda huvudena ihop, att få igång tv:n tillsammans med TiVo-boxen.
Sagt och gjort, jag ringde com hem support och blev guidad av en otroligt sympatisk man från norrland.
Ljuvlig, förtroendeingivande och trygg stämma!

Så redan vid lunchtid var jag igång med TiVo och tv:n, men huvudet har fortsatt att göra sig påmind hela dagen och ännu i skrivandes stund.

I morgon är en annan dag och förhoppningsvis pigg och fräsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar