lördag 14 december 2013

MED HOPP OM EN VIT JUL



Endast med hjälp av webbkameran kan jag få till lite julstämning nu.
Hela jäkla dagen har det regnat här i Nynäshamn och det har medfört att gamla gunsan vägrade att lämna lägenheten, än mindre kliva ur nattsärken.
Över pyjamasen drog jag på mitt tomtefärgade velourset, fint ska det va!
Och över det min vita fleecejacka med texten I❤️MUSICALS.
Helly Hansen sockor och handledsvärmare. Och varmt ska det va!

Det här är frihet, att välja bort alla måsten och bara vara ofräsch och jäkligt ful för en dag, en helt vanlig sketen lördag, när jag egentligen borde vara på språng i centrumbutikerna och tränges med nalta shoppingsugna.

Nyss såg jag att det snöar uppe i Umeå, så jag tar nog med mig fleece, velour och Helly Hansen dit upp också till julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar