fredag 18 april 2014

GODISTAJM!


Eller hur är det nu, är det inte förrän i morgon man får käka påskgodis?

Äsch skit samma, det är NU jag är godissugen och vilken himla tur att jag lyxade till med ett budget påskägg från ICA.

Förresten, idag var jag på Friskis & Svettis igen och jäklar vad jag är stolt, jag har lyckats utöka min balansövning ytterligare.
Jag som knappt lyckades stå en enda sekund på ett ben för ett år sedan, kan nu stå på knä på en stor pilatesbollen och resa mig upp med rak rygg, okej fortfarande på knä men rak. Att sitta på bollen med utsträckta ben var förra passets seger.
Dessutom avslutade dagens pass med att stå på ett ben på lilla balansplattan och stretch motsvarande bens lårmuskel.
Det verkar som om jag även börjar få balans i kroppen, inte bara i knoppen och själen.
Det är aldrig för sent!
Nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar