onsdag 30 april 2014

VALBORGSMÄSSOAFTON


Första parkett på Backlura, eller på Stadsteatern, det är frågan!
Men tveklöst väljer jag det sistnämda.

Ty ikväll är det avslutningsföreställningen av Sweeney Todd och jag har biljett på första rad och nästan mitt fram, kan inte bli bättre!
Att stå ute och frysa vid en brasa har jag gjort så många gånger, så det gåt bort med råge.
Sista april 2012, var jag i London och såg The Phantom of The Opera tillsammans med mina härliga norgevänner och det var verkligen oslagbart och ett strålande sätt att fira in våren på.
Nu blir det tillsammans med likasinnade och Peter Jöback igen!
Livet är nice mot gamla gunsan!

Nä, nu är det dags att dricka eftermiddagskaffet sedan fixa och trixa till mig inför trippen upp till stora staden, all by myself, brasan här hemma utanför mitt fönster kanske glöder när jag kommer hem igen i natt.
Om inte annat så kommer mitt hjärta att glöda efter kvällens föreställning och härlig energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar