onsdag 13 september 2017

PANDURO SHOPPING


Fick skjuts till Farsta Centrum idag av storasyster Eva och svåger Per, jag har ju länge önskat mig ett eget "Pearls start kit", så sagt och gjort, nu är det bara för mig att börja pärla, en underbar och rogivande sysselsättning!


Avslutade dagen med bio på Biovågen här i Nynäshamn tillsammans med lillasyster!
Slutbetyg av onsdagen 13 september, MVG, filmen var otroligt bra, stundom en aningen lågmäld men där jag kunde reflektera över det otroligt pressade liv Björn hade under sin karriär och min förståelse varför han valde att lägga av efter hans sista match, efter att 1981 ha detroniserats från sin position som världsetta av John McEnroe, bestämde sig Björn Borg för att ta en paus från tennisspel, vilket senare ändrades till beslut om att avsluta karriären 1983. Sista matchen var i Monte Carlo Open mot Henri Leconte.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar