fredag 29 september 2017

VÄRLDENS BARN


För exakt en timma sedan gick startskottet för insamlingen till Världens Barn!
Jag tjuvstartade redan vid ettiden idag, för jag var nere på stan tillsammans med min kompis Mia, i väntan på att aktiviteterna runt Kulturveckan här i Nynäshamn skulle gå av stapeln klockan 15:00!
Så vi hamnade på biblioteket en stund och där fanns det ett litet bord med diverse loppisfynd som var öronmärkta till just Världens Barn!
Jag föll pladask för de här små skönheterna från Skultuna Mässingbruk för endast 110 kronor, som gick oavkortat ner i en Världens Barn-bössa!

Dagens goda gärning som adderas med att jag naturligtvis är Världsförälder, vilket innebär att jag skänker 100 kronor per autogiro varje månad!
En klapp på vänster axel, gunsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar