onsdag 6 september 2017

GIVE ME FIVE


Eller kanske ja ska säga, "Give me four and two thirds" ha ha ha ha!!

Nämen allvarligt, det här inget skämt, det är den krassa verkligheten, jag håller på att frysa ihjäl och äntligen, trodde aldrig att jag skulle säga, äntligen, så har jag idag påbörjat min tredagars Ilomedininfusion på dagvården Reumatologen i Huddinge!
Det har gått 15 månader sedan sista och det blev på tok för långt uppehåll!
Den här sista månaden har jag drabbats av det ena efter det andra och nu dessutom är mina kärl alldeles omöjliga att ha att göra med, sega, trånga och stela, så det var ett riktigt äventyr på morgonkvisten!

Men med lite fix och trix, så satt äntligen nålen på plats och två Alvedon och en timmas sömn, så hade smärtan i det sönderstuckna armvecket lagt sig och droppet kunde fortgå sina sex timmar!

Lunch mitt på hållet och sedan marsch direkt tillbaka under täcket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar