måndag 4 september 2017

TA SKYDD FÖR REGNET


Saved by the rain!
För visst är det väl härligt att vakna av ljudet från regnet som smattrar på fönsterbläcket, fast man hade tänkt snooza efter väckarklockans charmiga väckningsförsök!

Det är lyxen med att vara senior, att bestämma själv vad dagen ska innehålla, så idag bestämde jag mig för att bara mysa i mjukiskläder och osminkad!
Förresten så håller jag fortfarande på att återhämta mig och ladda inför onsdag t.om fredag den här veckan, för då äntligen ska jag återgå till mina Infusionsbehandlingar på reumaten i Huddinge!
Därför passade jag också på att göra mina sedvanliga LCHF-muffins!

Jo det var så sant, jag har fått en ny vän, en skata som verkar trivas på min balkong, kan väl hända att regnet har en viss betydelse, för gång efter gång och under långa stunder satt den där uppe och bara kurade, ungefär som jag gjorde mestadels under dagen, under min värmefilt framför tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar