söndag 28 juni 2009

Fortfarande runt 30+ strecket Bo)


Den här veckan ser jag som ett träningsläger inför Barcelonaresan vecka 32, när vi fick förfrågan och tackade ja började jag sedan å tänka, "fasiken va varmt det ska vara där då", men jag älskar ju värmen så jag ska väl få mitt lystmäte. Den här veckan som varit har vi ju haft medelhavsvärme här uppe i norr och nu börjar jag förstå allvaret med att resa till Barcelona mitt i sommaren. Just nu är det 20+ och solen lyser fortfarande, det är väl det som kommer att vara den stora skillnaden för där är det ju mörkt på kvällarna. Allt har sin tjusning.

I måndags så var vi ju på stan och shoppade å då köpte jag den grodprins, så många gånger som jag har kysst den under den här veckan men ännu har den inte förvandlats till den mänskliga prinsen som jag drömmer om, jag blir väl tvungen att söka efter en riktig groda nere i bäcken som rinner här utanför, eller är det bara i sagorna som sådant händer måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar