onsdag 24 juni 2009

Sri Lanka 840624


I dag föddes en välskapt, otroligt vacker liten gosse på Sri Lanka. Nu har det gått 25 år sedan jag hade den stora lyckan att få hämta hem världens vackraste son, ja jag kan ju skryta om det för jag har ju inte gjort dej själv hi hi hi hi. Jag önskar så att du var här hemma hos oss nu och att jag fick krama dej hårt och länge, bjuda dej på smörgåstårta som du alltid önskar dej på din födelsdag och se dina vackra bruna ögons förväntasfulla blick när du öppnar dina presenter, fast du har alltid önskat dej ungefär samma saker genom åren, så egentligen så visste du vad som döljde sig i de olika paketen. En särskild sak med den här dagen är att det alltid är ett strålande väder med sol från en klarblå himmel och sommaren är som vackrast.

Jag tänker på dej hjärtat och önskar att du haft en bra dag och att några sjungit för dej, att du fått äta smörgåstårta och blev glad över paketen som vi skickat.


Grattis på födelsedagen älskade Samante

1000 kramar / mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar