onsdag 3 juni 2009

Surt sa räven..........................


Det blåser kallt i Stockholm i kväll och jag är redan så jäkla proppmätt efter köttfärssås och fullkornsspagetti och ett stort glas vatten så jag skulle ändå inte få ner en endaste calamariring än mindre ett glas rött, å föresten så har jag ju tid hos frissan i morgon och att inte förglömma gyn, jiippiiiiiiiiiiiiiiii. Fan ! fan ! va jag är avundsjuk på systeryster som just i detta nu går omkring på kungsträgården med en papperstallrik med något gott på, ett glas rött vin och en cigg efter en avslutad arbetsdag. Två år i rad har jag varit där på "Smaka på Stockholm" men tyvär i år misstämde helgerna för mej. OK! jag kan ju inte få göra allt, VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET? NÅGOT ALLDELES, ALLDELENS UNDERBART.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar