söndag 18 mars 2012

LILLA TILDA


I helgen har jag fått träffa fina lilla Tilda igen, det var ett tag sedan!
Hon är kul den där lilla tjejen, hon kom ihåg mig ganska direkt. Okej, hon skällde ut mig för att vad hon förmådde, men samtidigt lade hon upp sig så undergivet och älskvärt som bara en riktigt go hundvän kan, hon kanske snackade med mig och sa " hej gamla gunsan, det var länge sedan vi sågs, osv, osv, osv, osv," ja hon höll på en bra stund. Den här lilla hunddamen har varit klient hos Go'kvälls hundexpert Barbro Börjesson för ett antal år sedan, just pga sitt skällande när det ringer på dörren, det gick lite si och så med den saken. Men annars är hon en alldeles bedårande liten hund, kul att träffa, men skönt att inte rå om, med allt vad det innebär!
Kanske som med barnbarn, låna en stund, men skönt att lämna åter.
Vadå barnbarn föresten? Jag får glädjas åt andras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar