söndag 11 mars 2012

PRETTY WOMEN


Idag har det varit en sån dag som lätt har kunnat strukits ur kalendern
Jag har faktiskt inte gjort något vettigt alls, bara vilat!
Promenerade en timma utmed Strandvägen i går och det var en kraftansträngning utav dess like. Konstigt, jag brukar ju kunna gå i två timmar ibland och ändå vara skapligt på bena dagen efter, men inte idag. Nu sitter jag den sista timmen innan det är dags att krama kudden och ser på en av mina absoluta favoritfilmer, det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av efter en så här arbetsam dag.
Nu jäklar vill jag ha tillbaka energin snart, det här var himla tråkigt att bara ligga och tjura i soffan dagarna i ända.
I morgon ska det bli sol och varmt säges det, så då kanske jag kan packa in mig i lite filtar och somna på balkongen en timma åtminstone.
Gud vad jag älska den här filmen, jag drömmer mig liksom bort och fantiserar om en riddare som kommer på en vit häst och.................
Dumma gamla människa, ta dig samman!
Jag är ju ingen Cinde-fucking-rella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar