torsdag 9 augusti 2012

JAG HAR EN DJÄVUL PÅ HÖGER AXEL


Så sant!
Strax efter 21:30 fick min högra arm nog!
Samma skit igen, det sticker i handen, fingrarna stelnar, det sprider sig upp i armen och domningskänslor tar över, så att jag inte längre kan sitta stilla.
Släcker ner laptoppen och gör mig redo för sängen. Men sedan har jag vankat runt och viftat och svängt med den djävulen i några timmar i takt med musiken från mig cd-spelare.
Fan vad jag blir less på det här, att jag inte kan sitta stilla en längre tid utan att cirkulationen i extremetiterna ska stanna av och i synnerhet i höger arm.
Det här är en direkt orsak till varför jag blir så himla trött, jag behöver vila och sova men kroppen måste vara i rörelse för cirkulationens skull.
Jävla sklerodermi!
Tror väl fasiken att jag ser trött och sliten ut!

Måste ta ett snack med hon på den andra axeln, det här funkar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar