söndag 26 augusti 2012

MIN NYA KOMPIS


Det är alltid jobbigt att lämna en kär gammal vän!
Att släppa och våga något nytt, även om det "bara" är en gammal mobiltelefon, Sony Ericsson Xperia anno 2010.

Ännu ett avsked från mitt förra kapitel!


Och tänk va bra det blev, jag som hade sådan ångest "häromdan" på butiken när jag skulle ringa och säga upp mitt mobilabonnemang och övergå till ett annat för att sedan genomföra köpet av Samsung Galaxy S III

Det här är ju inte riktigt klokt egentligen, att en sån simpel sak som en mobiltelefon kan ha så stor betydelse för mig. Jag behöver nog inget mer att oroa mig över nu på ett tag verkar det som.
Nu har jag bara jobbet kvar, att lära mig att handskas med och utnyttja den så mycket som möjligt, min nya vän och kompis!
Som att komma hem och snart är den inredd och klar i alla rummen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar