måndag 27 augusti 2012

MY STAR FROM MIO


Ännu ett litet inköp!
Mia och jag åket till Handen idag för att växla pengar, pund! Vi ska ju bege oss till London ja ja, om några dagar, ÄNTLIGEN! :))

Och äntligen, så fick jag det gjort, inköpet av hyllan, Star från MiO, till mitt badrum.
Jag köpte en vit förstås, allt jag köper nu för tiden går i den färgskalan, vitt, vitt och åter vitt. Med några små inslag av naturfärger som, beige, grått, grönt, eller någon accentfärg som tex, rött eller lila som sticker ut lite i det annars så enahanda färgvalet.
Medvetet eller ej, men jag blir lugn av att inte blanda alltför mycket färger och mönster.
Trender kommer och går även inom inredning som jag förstått och nu ska det tydligen vara mer murriga, färgstarka och mönstrade textilier igen i inredningarna, men det går bort för min del!

I morgon ska jag börja packningsbestyren i allafall!
Plötsligt är den långa väntan över, på att än en gång får resa till London och för sista gången avnjuta The Phantom of the Opera med Peter Jöback på Her Majesty’s Theatre.
Lite spännande är det nog, helst med tanke på att jag inte är riktigt hemma i London och hur jag ska hitta och ta mig fram.

Äsch, värre utmaningar har jag väl tagit mig igenom, det fixar sig nog gunsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar