tisdag 28 augusti 2012

RESFEBER ! ?


Tre dagar med knappt styrfart, har gått!
Orsaken till detta kan kanske ha att göra med min stundande Londonresa i kombination med mobiltelefonbytet.
Nattsömnen är under all kritik.
Som till exempel just nu, jag är dödstrött och borde gå i säng, men är rädd att jag vaknar efter ett par timmar och inte kan somna om förrän på morgonkvisten. Detta hände natten till i dag och natten före.
Det gör att jag är så trött på dagarna och gör bara det mest nödvändiga.
Så jag sitter i min soffa under en filt, lyssnar på Lotta Bromé och inser att jag ligger risigt till vad det gäller min packning.
Och somnar!
Resväskan är framställd och gapar tom, min röda plastficka med biljetter och bokningsbekräftelser ligger framme, likaså pass, pengar och pund. Längre än så har jag inte förmått mig.
Allt ska väl hända i sista minuten förmodligen och då har jag väl glömt hälften och kanske även hur mobilen funkar.
Men egentligen brukar jag ju vara dödligt trött ungefär de här dagarna, strax efter den 24:e i varje månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar